- 27.01.2024 Brezplačna dostava do 4.2. v času sejma GAST expo Za vsa naročila nad 35 EUR je odstava brezplačna, vse do 04.2.2024
- 28.11.2023 DOSTAVE V DECEMBRU Sporočamo vam, da bodo vsa nova oddana naročila in vplačana do vključno 17.12.2023, dostavljena do 24.12.23. Vsa naročila prejeta po 18.12. do vključno 08.01.2023 bodo dostavljena po 10.1.2024. Želimo vam vesele praznike!
- 11.09.2023 BREZPLAČNA DOSTAVA V septembru brezplačna dostava za vsa naročila nad nad 35 EUR
- 28.07.2023 AVGUSTOVSKE DOSTAVE Spoštovane kupce obveščamo, da bodo vsa naročila za katera bodo prejeta plačila do vključno 7.8.2023, dostavljena v tednu predvidoma do 11.8.2023. Vsa naročila in vplačila po 8.8.2023 do 25.8.2022 bodo dostavljena po 28.8.2022. V času 11.-25.8.2023 ne bo dobav ne telefonske asistence,
Stroški in čas dostave
DOSTAVA
Dostava je možna le za zaključena naročila, torej potrjena in plačana. Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku, k znaša 3-28 dni.
Dostavo izvajamo v sodelovanju GLS, Pošto Slovenije ali Interevropo, vendar si pridržujemo pravico izbrati drugo dostavno službo brez predhodnega obvestila.
V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v navedenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.
V času praznikov, dopustov in med vikendi se lahko rok dobave za čas dela prostih dni ustrezno podaljša.
V postopku izbora načina dostave, lahko določite, da pošiljko osebno prevzamete na sedežu podjetja. Ko je naročeno blago pripravljeno za prevzem, vas o tem obvestimo preko elektronske pošte ali telefona. Po prejetju sporočila nam sporočite nameravani datum in uro prevzema. Nenajavljen prihod in prevzem ni možen. Blago mora biti vnaprej plačano (elektronske banke, s plačilno oziroma kreditno kartico ali s položnico). šteje se, da je blago plačano na dan prejema plačila na račun podjetja Genlog d.o.o., razen v primeru plačila s kartico.
Prevzem se izvede na osnovi identifikacijskega dokumenta in je mogoč izključno s strani tiste osebe, katere podatki (ime in priimek) so bili navedeni ob naročilu.
STROŠKI DOSTAVE
Stoški dostave in priprave pošiljke so prikazani na vsakem naročilu oz. ponudbi ter so vključeni v končno vrednost. Dostava v tujino se zaračunava po veljavnem ceniku izbranega prevoznika po predhodni odpbritvi
VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK
V primeru, da je dostavna pošiljka fizično poškodovana, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi - Interevropi oz. Pošti Slovenije. Priporočamo, da nas o poškodovani pošiljki nemudoma obvestite po telefonu ali na mailu.
Pošiljko odnesite na najbližjo enoto dostavne službe v enakem stanju, kot ste jo prejeli, ne da bi karkoli odpirali, dodali ali odstranili vsebino ter tam izpolnite reklamacijski zapisnik za povračilo škode.
Določila so objavljena v Splošnih pogoih