Splošni pogoji

V kolikor potrebujete pomoč pri izvedbi naročila, vračila ali dodatne tehnične informacije nas lahko telefonsko kontaktirate ob delavnikih med 10:00 in 14:00 uro ali na spodaj navedeno elektronsko pošto v kolikor nismo dosegljivi v pisarni.

Tel.: (05) 393 0208
Mobilni: 040 464804
E-pošta: pekaindom@siol.net

V drugih primerih vas vabimo, da se poslužite obrazca za pisno kontaktiranje v rubriki kontakti.


SEDEŽ

Genlog d.o.o
Ulica 9. septembra 45
5290 Šempeter pri Gorici
ID za DDV: SI75783801
Matična št.: 6107940000

Podjetje Genlog d.o.o. je zavezanec za plačilo DDV-ja. Registrirano pri Okrožnem sodišču Nova Gorica, srg. številka 2011/53311

CENE

Cene, prikazane na spletni strain www.pekaindom.si vsebujejo DDV. Lahko se spremenijo brez predhodnega obvestila.

POSTOPEK NAKUPA

Po dokončni potrditvi naročila kupec prejme preko elektronske pošte predračun oz. obvestilo o prejemu naročila z natančno navedbo artiklov in cen, stroškov dostave ter stroškov plačila s kreditno ali plačilno kartico. Končen račun kupec prejme šele po prejemu denarja na račun podjetja, ob tem je tudi naročilo potrjeno. Kupec je obveščen o posameznih dejanjih po elektronski pošti.

1. Predračun: Po oddaji naročila, kupec prejme predračun oz. obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V kolikor plačilo še ni bilo izvedeno, kupec nima nikaršnih obveznosti, saj se le to obravnava kot ponudba in naročilo še ni potrjeno. Rok veljavnosti ponudbe je 4 koledarske dneve. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila ter o predhodnih naročilih.

2. Izvedeno naročilo: po plačilo predračuna se naročilo izvede. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. O potrditvi in izvedbi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti ter s tem dnem prične teči dobavni rok. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Spremembe niso možne.

3. Zaključeno naročilo: ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Spremembe niso možne. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

S klikom na gumb Potrdi, izvedi plačilo in oddaj naročilo potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom splošnih pogojev, ki so tu navedeni in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni ter jih tudi sprejeli.

Naročilo / pogodba se sklepa v slovenskem jeziku. Sklenjena pogodba, ki jo podjetje ob nakupu sklene s kupcem je v elektronski obliki shranjena na sedežu podjetja Genlog d.o.o. Na voljo je za vpogled kupcem v delovnem času: ponedeljek - petek (razen ob praznikih): 9 do 14h.

NAČINI PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

- s kreditno kartico preko plačilnega vmesnika brez stroškov nadomestila za kartična plačila.

- darilni bon oz. vrednostni bon se uporabi kot plačilno sredstvo v primeru, da ste prejeli darilni bon. Preprosto se vnese kodo bona. Koriščena vrednost je prikazana tudi na predračunu.

- plačilo predračuna na TRR preko banke / položnice predračun se natisne in na banki s položnico izvedete plačilo predračuna. Za plačilo s pomočjo elektronskega bančništva je postopek enak. Prosimo ne pozabite navesti sklica (to je št. naročila) kot namen ali sklic.

Za spletne nakupe na prevzemnem mestu neposredno plačilo ni mogoče, ravno tako ni možno plačilo po povzetju.

DOSTAVA

Dostava je mogoča le za zaključena naročila, torej potrjena in plačana. Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku, ki znaša 3-28 dni.

Dostavo izvajamo v sodelovanju GLS, Pošto Slovenije ali drugo dostavno složbo, vendar si pridržujemo pravico izbrati drugo dostavno službo brez predhodnega obvestila.

V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v navedenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov. V času praznikov, dopustov in med vikendi se lahko rok dobave za čas dela prostih dni ustrezno podaljša.

V postopku izbora načina dostave, lahko določite, da pošiljko osebno prevzamete na sedežu podjetja. Ko je naročeno blago pripravljeno za prevzem, vas o tem obvestimo preko elektronske pošte ali telefona. Po prejetju sporočila nam sporočite nameravani datum in uro prevzema. Nenajavljen prihod in prevzem ni možen. Blago mora biti vnaprej plačano. Šteje se, da je blago plačano na dan prejema plačila na račun podjetja Genlog d.o.o. Plačilo ob prevzemu ni možno.

Prevzem se izvede na osnovi identifikacijskega dokumenta in je mogoč izključno s strani tiste osebe, katere podatki (ime in priimek) so bili navedeni ob naročilu.

STROŠKI DOSTAVE

Stroški dostave, manipulativni stroški so potrošniku predstavljeni v postopku spletnega naročanja pred potrditvijo naročila. Izračunani so na osnovi teže naročenih izdelkov in morebitnih storitev na paket. Dostava v tujino se zaračunava po veljavnem ceniku izbranega prevoznika.
Strošek dostave po Sloveniji glede na težo za posamezen paket: za 0-1,99 kg znaša 5,50 EUR, 2-4,99 kg znaša 5,90 EUR, 5-9,99 kg znaša 6,80 EUR, 10-14,99 kg znaša 10,80 EUR, 15-19,99 kg znaša 12,10 EUR, 20-29,99 kg znaša 15 EUR, 30-39,99 kg znaša 16 EUR, 40-49,99 kg znaša 17,70 EUR, 50-59,99 kg znaša 20 EUR, 60-69,99 kg znaša 23,40 EUR, 70-79,99 kg znaša 26,90 EUR, 80-89,99 kg znaša 27 EUR, 90-99,99 kg znaša 30 EUR, 100-139,99 kg znaša 34 EUR, 140-159,99 kg znaša 38 EUR, 160-179,99 kg znaša 40 EUR, 180-249,99 kg znaša 42 EUR, 250-500 kg znaša 50 EUR.

VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK

V primeru, da je dostavna pošiljka fizično poškodovana, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi - GLS oz. Pošti Slovenije. Priporočamo, da nas o poškodovani pošiljki nemudoma obvestite po telefonu 05-3930208 oziroma na mail pekaindom@siol.net.

Pošiljko odnesite na najbližjo enoto dostavne službe v enakem stanju, kot ste jo prejeli, ne da bi karkoli odpirali, dodali ali odstranili vsebino ter tam izpolnite reklamacijski zapisnik za povračilo škode.

VRAČILO IZDELKA

Kupec lahko pri nakupu v spletni trgovini www.pekaindom.si v 14 dneh po prejemu izdelka, od nakupa posameznega izdelka odstopi, ne da bi mu bilo pri tem potrebno navesti razlog za svojo odločitev in nam to sporoči. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, mora prejeto blago vrniti v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Po preteku tega roka pa pravica do odstopa od pogodbe preneha. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Obrazec za uveljavitev pravice potrošnika do odstopa od pogodbe sklenjene na daljavo ali  zunaj poslovnih prostorov: klikni tu za obrazec

Potrošnik mora predložiti obvestilo o odstopu na obrazcu ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Zgolj vračilo prejetega blaga v roku za odstop od pogodbe brez posebne izjave o odstopu ne šteje za odstop niti zgolj zavrnitev sprejema blaga sama po sebi, niti samo telefonsko sporočilo.

Genlog d.o.o., nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe, vrne vsa prejeta plačila. Podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Potrošnik krije stroške vračila blaga.

NAROČILO IZDELKOV, KI NISO NA SPLETNI STRANI

Po posebnem dogovoru lahko kupec naroči izdelke, ki niso v redni ponudbi in niso objavljeni na spletni strani, ampak jih je možno dobaviti, potrošnik ne more odstopiti od naročila skladno z določilo ZVPot.

POTEK VRAČILA

- kupljen izdelek, ki vam ne odgovarja pošljete z računom ali dokazilom o plačilu in vso pripadajočo dokumentacijo na naslov: Genlog d.o.o., Ulica 9. septembra 45, 5290 šempeter. Stroške vračila krije potrošnik.

- izdelek je potrebno primerno embalirati in s tem z ustrezno skrbnostjo zaščititi pred poškodovanjem;

- s kupljenim izdelkom se na lastne stroške osebno oglasite na sedežu podjetja in tam opravite vračilo kupljenega blaga skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo ter računom ali dokazilom o plačilu;

Izdelek lahko zamenjate z drugim izdelkom, v kolikor izrazite željo po vračilu kupnine, vam jo vrnemo izključno preko osebnega bančnega računa (TRR nam morate v postopku vračila sporočiti). Gotovine ne izplačujemo!

Kupec lahko vrne izdelke, ki jim je bila odprta embalaža ali odstranjen varnostni pečat, vendar odgovarja za zmanjšanje vrednosti.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri :
- nakupu blagu ali storitev, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
- pri blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
- pri blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
- pri opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
- pri dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
- pri dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
- pri dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

NAPAKA NA IZDELKU

Potrošnik ima pravico uveljavljati stvarno napako v roku 2 let od nakupa blaga. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Če ima izdelek napako, lahko zahtevate popravilo izdelka, ustrezno znižanje cene, vrnitev kupnine ali zamenjavo izdelka. Ko odkrijete napako, nas morate o zaznanem čimprej obvestiti, najkasneje pa v roku 2 mesecev, od kar ste jo odkrili. Izdelek morate nemudoma prenehati uporabljati v kolikor bi z nadaljnjo uporabo prišlo do zmanjšanja vrednosti blaga, za katerega se uveljavlja napaka.

V obvestilu o napaki morate natančneje opisati napako in nam omogočiti, da napako na izdelku pregledamo in presodimo o utemeljenosti le-te ter vloženem zahtevku.

Obvestilo o napaki nam lahko podate pisno. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči tudi osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Odgovor, ali je napaka sporna ali pa je zahteva utemeljena podamo v roku 8 dni.

PREKLIC NAROČILA

Kupec lahko prekliče naročilo na dan izvedbe plačila, najkasneje do prejema elektronskega obvestila, da je naročilo izvedeno. Obvestilo o preklicu naročila je možno izključno preko elektronske pošte pekaindom@siol.net.

V elektronskem sporočilu je obvezno potrebno navesti naslednje podatke:

1. V naslovu sporočila: Preklic naročila

2. V vsebini sporočila: a) ime in priimek kupca b) naslov kupca c) številka naročila

GARANCIJA

Garancijo lahko kupec uveljavlja pri prodajalcu, neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji in roki navedeni na garancijskem listu, ki je priložen izdelku. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil v garancijskem listu in se jo uveljavlja z garancijskim listom in dokazilom nakupa ( bančni izpisek, račun).

Garancije ni mogoče uveljavljati za popravilo okvar nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in napak zaradi višje sile.

Uvoznik oz. proizvajalec jamči za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in navodili. Garancijski rok začne teči z dnem izročitve izdelka kupcu. Popravila na domu zaradi zahtevnosti in neprenosljivosti sodobne servisne opreme ter razpoložljivosti rezervnih delov niso mogoča. Za prevoz aparata do pooblaščenega servisa priznavamo najbolj racionalno tarifo javnega prevoza, vendar le ob predložitvi ustreznega potrdila.

Za uveljavljanje garancijskega jamstva je potrebno soglasje proizvajalca, da se prijava prizna kot utemeljena pomanjkljivost oz. napaka, ki se jo odpravi v garancijskem roku.

Garancijska popravila se omejijo na popravilo ali zamenjavo komponent, ki so predmet garancijskega popravila.

Uveljavljanje garancijskega zahtevka:

- Kupec lahko poda zahtevek oz. prijavo pomanjkljivosti pisno (po elektronski ali navadni pošti) ali osebno;

- Zahtevek mora biti podan v garancijskem roku navedenem na garancijskem listu

- Proizvajalec ne priznava popravil in zamenjav iz naslova uveljavljanja garancije v kolikor se je nadaljevala uporaba izdelka potem, ko je bila odkrita napaka ali pomanjkljivost in če so bile z nadaljnjo uporabo povzročene dodatne poškodbe ali povečana stopnja obstoječe škoda na obstoječih ali drugih delih izdelka ter na delovanju;

- Prodajalec ne priznava zahtevka uveljavljanja garancije na komponentah, sklopih ali izdelkih, ki niso bili predmet nakupa na spletni strani www.pekaindom.si in v primeru, da so bili le ti predmet kraje.

Potrošnik ima pravico uveljavljati škodo, ki jo je utrpel, ker proizvoda ni mogel uporabljati od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve, če proizvajale ne zagotovi nadomestnega proizvoda v začasno uporabo. Za uveljavljanje garancijskega jamstva je potrebno soglasje, da se prijava prizna kot utemeljena pomanjkljivost.

OMEJITVE GARANCIJE

Prodajalec načeloma ni usposobljen za tehnično presojo glede morebitnih okvar in tako tudi ne more odločati o zamenjavi izdelka brez mnenja pooblaščenega servisa o okvari. Izključujejo se možnosti uveljavljanja garancije v sledečih primerih:

Vse površine za katere se uveljavlja garancija ne smejo biti kakorkoli poškodovane ali mehansko spremenjene, barvane, peskane ali popravljene (neavtorizirana popravila).

- Na vseh delih, ki niso bili predmet nakupa pri proizvajalcu;

- Če je bilo blago kakorkoli uporabljeno v neskladju z namenom, spremenjeno ali poškodovano in za poškodbe, ki so nastale pri kakršnemkoli prevozu in razkladanju, v primeru nezgod in kolizij (premičnimi ali nepremičnimi predmeti) na plovnih vodah in na cestišču ter zimovanju, v primeru korozije, malomarnosti in neprimernega vzdrževanja, neustrezne in nepozorne uporabe, uporabe v nasprotju z navodili z uporabo ali v primeru uporabe v neobičajnih okoliščinah ter v nasprotju z uporabo dobrega gospodarja;

- Poškodbe, lomi in nevšečnosti, ki so bili povzročeni z neustrezno uporabo izdelkov;

- Majhne nepravilnosti;

- Deterioracija barv, plastičnih mas, kovin in pleksi stekla, vetrobranskega stekla;


OBVEŠČANJE O STATUSU NAROČILA IN POTEKU NAKUPA

Kupec prejme sporočilo o naročilu v obliki predračuna preko elektronske pošte. Ravno tako za nadaljne korake izvedbe in zaključka naročila ob odpremi.

VARNOST SPLETNEGA NAKUPOVANJA

Prenos občutljivih osebnih in transakcijskih podatkov na spletni strani lahko poteka ob uporabi varne šifrirane povezave oziroma protokola SSL-Secure Sockets Layer. Podatki se kodirajo z najmanj 128/256 bitnim ključem. Sistem tako preprečuje prestrezanje osebnih in transakcijskih podatkov. Avtorizacije kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov v bančnem sistemu.

MNENJA IN KOMENTARJI UPORABNIKOV

Registrirani uporabniki spletne trgovine www.pekaindom.si lahko podajo svoj komentar ali oceno izdelka in je namenjena drugim obiskovalcem. Ponudnik si pridružuje pravico, da objavi skrčen opis, da ne objavi nekorektne, žaljive ali druge vsebine, ki ne pripomore k boljšemu poznavanju izdelka oz. ne predstavlja kakovostnejše zaznave izdelka s strani obiskovalcev in kupcev.

Uporabnik, ki odda mnenje ali komentar na spletni strani brezpogojno dovoljuje objavo in uporabo posredovanega teksta za marketinške namene v vseh medijih v časovno neomejenem obsegu.

Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

PRITOŽBE IN SPORI

V primeru morebitnih pritožb se le te podajo v pisni obliki podjetju Genlog d.o.o., ki bo v osmih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga obveščal o poteku postopka. Pogodbenika si bosta prizadevala spor ali pritožbo rešiti sporazumno, po mirni poti. V kolikor se stranki ne uspeta dogovoriti po mirni poti, je za sodno reševanje sporov pristojno sodišče v Novi Gorici.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Povezava na spletno reševanje sporov za potrošnike:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Skladno z zakonskimi določilo Genlog d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Če hoče potrošnik podati pobudo za reševanje spora pri izvajalcu IRPS, mora predhodno uveljavljati pritožbo neposredno pri podjetju Genlog d.o.o.

E-pošta za spore s potrošniki (fizične in pravne osebe): pomoc.genlog@siol.net ali pekaindom@siol.net

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Med procesom posodobitev vsebin spletne trgovine, prenosa ali pa kakršnakoli druge obdelave podatkov ne izključujemo hipotetične možnosti pojava napake in prikaza na spletni strani. V primeru, da obiskovalec spletne strani meni, da je prikazani podatek napačen, nam lahko to sporoči po elektronski pošti.

Pridružujemo si pravico, da med procesom posodobitve vsebin spletne trgovine le to začasno zapremo. Vsi obiskovalci, katerim je bil prekinjen proces nakupa bodo ponovno preusmerjeni na začetno stran. V primeru posodobitve cen bo veljala nova cenovna ponudba.